راه اندازی سرویس بازخورد پیام های ۱۳۷ در درگاه تهران من
به گزارش مسیرساز رئیس سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از طریق اندازی سرویس بازخورد درخواست های شهروندان که با سامانه ۱۳۷ تماس داشته اند در درگاه تهران من اطلاع داد.
به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، نصریان ضمن اشاره به ادامه روند توسعه فنی و نرم افزاری سامانه اظهار داشت: به منظور بالا بردن سهم نظارت شهروندان بر صحت انجام پیام های ۱۳۷ و افزایش درصد پیام های اعتبارسنجی شده، سرویس بازخورد درخواست های شهروندان در درگاه «تهران من» به آدرس my.tehran.ir به وجود آمد. وی اظهار داشت: مزیت این سرویس نسبت به بازخورد اپراتوری و پیامکی این است که شهروندان می توانند مستندات و تصاویر مورد نظر خود در جهت تائید و یا عدم تائید اقدامات عوامل اجرایی در انجام پیام را ثبت و به سامانه گزارش نمایند. نصریان در ادامه اضافه کرد: شهروندان می توانند از راه سرویس بازخورد تهران من، نسبت به امتیازدهی در مورد کیفیت و کمیت نحوه رسیدگی به پیام خود اقدام نمایند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب