با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی صورت گرفت
راه اندازی سامانه ای برای توسعه كسب و كارها و جذب مشتری از طرف دانش بنیان ها
یكی از شركت های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی سامانه ای برای امتیازدهی به مشتریان در امتداد توسعه كسب و كارها و جذب دو میلیون مشتری راه اندازی نمود.
به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا، ناصر حجازیان، رئیس هیات مدیره یکی از هلدینگ ها با اشاره به خاصیت های فنی سامانه وفاداری، اظهار داشت: سیستم وفاداری یک محصول نرم افزاری است که منطبق با معماری SOA پیاده سازی در حوزه خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی پیاده شده است.
وی با اعلان اینکه این سیستم امکان ارتباط با دستگاه های POS را دارد، در مورد کارکرد سیستم باشگاه مشتریان توضیح داد: مشتری به ازای هر خرید از پذیرنده که همان مالک کسب و کار است، درصد تخفیفی را به صورت امتیاز در کارت "لویالتی" خود ذخیره می کند که این امتیاز کسب شده را می تواند در خرید بعدی مورد استفاده قرار داده و تخفیف کسب کند. همین امتیاز، مشتری را ترغیب به مراجعه مجدد به پذیرنده یا همان فروشگاه می کند.
رئیس هیات مدیره این هلدینگ بازار هدف این سامانه را کلیه فروشگاه های پذیرنده کارت های تخفیف و استفاده کننده نهایی این سیستم را خریدار نهایی دانست و تصریح کرد: اصلی ترین گروه هدف باشگاه های مشتری، مشتریانی هستند که قسمت عمده کسب و کار را می سازند، البته مشتریان کوچکتر (کم اهمیت تر) و مشتریان بالقوه (احتمالی) را نباید از باشگاه های مشتریان کنار گذاشت؛ ولی تمرکز عمده باید بر روی تدوین برنامه ای برای رفع نیازهای مشتریان اصلی باشد.
حجازیان با اشاره به بهره مندی این هلدینگ از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار داشت: تسهیلات دریافتی از صندوق نوآوری به میزان ۴۵ میلیون تومان برای هزینه های تبلیغات و بازاریابی محصول، بهبود مستمر و توسعه محصول باشگاه مشتریان، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، آموزش و طراحی پروموشن ها، تحلیل بازار و شناسایی فرصت های جدید تجاری و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار استفاده شد.
وی مزیت رقابتی محصول را اتکا به سابقه فعالیت خود در حوزه خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی عنوان نمود و اظهار داشت: باتوجه به سابقه این هلدینگ در ایجاد و توسعه شبکه پرداخت و ابزارهای پذیرش کارت های بانکی و امکانات گسترده در تنوع درگاه های پذیرش و مدیریت تراکنش، بهره گیری سامانه وفاداری از بستر کارتخوان های بانکی امکان پذیر شده است. زیرساخت های مدیریت تراکنش طراحی شده برای شبکه بانکی با تجربه چند ساله در این شبکه می تواند بعنوان یکی از نمونه های کاملا پیشرفته و منحصر بفرد به حساب آید. این امتیاز علاوه بر ارائه تسهیلات گوناگون در توسعه نقاط پذیرش بواسطه کاربری آسان می تواند بعنوان یکی از نقاط تمایز و رقابتی این پروژه نیز به شمار آید.
وی در مورد چشم انداز آینده محصول اظهار داشت: این سامانه از چندین جهت قابلیت توسعه و جهانی سازی مانند اتصال به شبکه های مشابه در خارج کشور با امکان تبادل و تهاتر امتیاز با این شبکه ها را دارد، بعنوان مثال سیستم Mile&morse شرکت لوفتانزا که بعنوان یکی از بسترهای مدیریت تجمیع و خرج کرد امتیاز متصل به بیش از یک هزار کسب و کار مختلف است با اتصال به این سیستم می تواند کلیه نقاط خرج کرد امتیاز خودرا به این شبکه باز کرده و مشتریان این شبکه در سایر نقاط دنیا نسبت به تجمیع یا خرج کرد امتیازات کسب شده خود در باشگاه های مختلف اقدام نمایند. از طرفی این سیستم بعنوان یک زیر ساخت موفق مدیریت باشگاه مشتریان بدون توجه به مرزهای جغرافیایی می تواند در اختیار صاحبان کسب و کار در اقصی نقاط جهان قرار گیرد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب