مسیرساز

تركیش ایرلاین هم پرواز به ایتالیا را لغو نمود

تركیش ایرلاین هم پرواز به ایتالیا را لغو نمود

به گزارش مسیرساز تركیش ایرلاین تحت تأثیر شیوع گسترده ویروس كرونا در ایتالیا با انتشار اطلاعیه ای از لغو تمامی پروازهای خود به این كشور اطلاع داد.


به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا، شركت هواپیمایی تركیش ایرلاینز مستقر در استانبول تركیه با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود كه تمامی پروازهای خود به مبدا و مقصد ایتالیا را تحت تأثیر شیوع گسترده ویروس خطرناك و كشنده كرونا در این كشور به صورت موقت و تا اطلاع ثانوی لغو كرده است.
به نظر می آید كه این اقدام در جهت عمل به دستور مركز كنترل و پیشگیری بیماری های واگیردار ایالات متحده آمریكا در مورد خودداری مسافران از سفر به كشورهای درگیر كرونا همچون ایتالیا صورت گرفته است.
هم زمان با شیوع ویروس خطرناك كرونا در چین، خیلی از ایرلاین های جهان پروازهای خود به مبدا و مقصد این كشور و سایر مناطق پرخطر جهان را تا اطلاع ثانوی لغو كرده و با افزایش شمار قربانیان این ویروس زمان تعلیق پروازهای خویش را تمدید كردند تا بدین ترتیب از انتشار بیشتر آن در سایر شهرها و كشورها جلوگیری به عمل بیاورند.
ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس كرونا را در اروپا به خود مختص كرده است بگونه ای كه طبق آخرین آمارهای انتشار یافته در وب سایت simple flying، یك هزار و ۶۹۴ نفر در این كشور با این ویروس دست و پنجه نرم می كنند كه تابحال بالغ بر ۳۰ نفر از آنها هم جان خویش را از دست داده اند.



1398/12/12
19:37:45
5.0 / 5
3675
تگهای خبر: سایت , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی