رضایت كامل شهروندان از بهشت زهرا بر مبنای آمار سامانه ۱۳۷
مسیرساز: سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران رضایت مندی شهروندان را از رسیدگی سازمان بهشت زهرا(س) به در خواست های آنان صد در صد اعلام نمود.
به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، نظرسنجی و ارزیابی رضایت مندی شهروندان از میزان خدمات عرضه شده به آنان، بعنوان ابزاری مناسب و قابل اعتماد برای درك و توصیف وضعیت موجود، با استفاده از بازخورد سنجی و مصاحبه تلفنی با شهروندان میسر می گردد. در طرح بازخورد سنجی متمركز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از معاونت های شهرداری تهران، تماس با شهروندان با استفاده از كارشناسان تخصصی سازمان ها و شركت ها با هدف عرضه توضیحات كارشناسی و افزایش اثربخشی خدمات عرضه شده به شهروندان و شناخت و آگاهی بیشتر مدیران از وضع موجود واحدهای اجرائی، می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی موثر باشد كه در مقطع زمانی از ۱/۱/۹۷ لغایت ۷/۵/۹۷ شهروندان با استفاده از تماس با سامانه ۱۳۷ موضوعات نگهداشت فضای سبز، نظافت قطعات قبور، آسفالت معابر آرامستان، جمع آوری متكدیان، نگهداشت سرویس بهداشتی در قطعات، مزاحمت جانوران مضر شهری و روشنایی معابر را مطرح و رضایت مندی خود از عملكرد بهشت زهرا(س) را با استفاده از این سامانه اعلام نموده اند. همینطور در تحلیل آماری میزان رضایت مندی شهروندان از رسیدگی سازمان بهشت زهرا(س) به پیام ها در ۴ ماهه نخست سال ۹۷ به نسبت سال ۹۶، افزایش چشمگیری داشته است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب