مسیرساز
رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

خدمت به مردم و مبارزه با فساد وجه مشترک همه کارها در شهرداری باشد

خدمت به مردم و مبارزه با فساد وجه مشترک همه کارها در شهرداری باشد

به گزارش مسیرساز، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: وجه مشترک همه ما در مجموعه مدیریت جدید شهرداری تهران خدمت بیشتر و ملموس تر به مردم است.


به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار داشت: وجه مشترک همه ما در مجموعه مدیریت جدید شهرداری تهران خدمت بیشتر و ملموس تر به مردم است و باید از مجموع امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های فردی و سازمانی برای خدمت بیشتر به مردم استفاده نماییم. گودرزی لازمه خدمت به مردم را ارتقاء ساختارها، سیستم ها، فرایندها، کاهش فساد و بهینه کردن کارها دانست و اظهار داشت: باید این روحیه، انگیزه و نگرش را داشته باشیم تا بتوانیم ارتقاء کارمندی و سیستم ها را محقق نماییم. وی پیشگیری، شناسایی و رفع مشکلات مترو را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این که بتوانیم زمان انتظار شهروندی که از مترو استفاده می نماید را از ۴ دقیقه به ۳ دقیقه کاهش دهیم، از خرابی تجهیزاتی همچون پله برقی جلوگیری و در صورت خرابی هم به سرعت موارد را رفع نماییم یا اجازه ندهیم تاخیر قطارها بر اعصاب و روان مردم تأثیر بگذارد، همه اینها نیازمند داشتن روحیه و نگرش درست است. رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اضافه کرد: باید برای اصلاح رویه بین دستگاه ها و هماهنگی بهتر؛ ساختارها و آئین نامه ها را بازبینی و چگونگی قراردادها و واگذاری ها و پیمان ها را شفاف سازی نماییم. اگر در کارها اولویت و مبحث اصلی مان مردم و زندگی بهتر آنها باشد می توانیم خودمان را وقف نماییم، تجربه هایمان را به همراه ایده ها، خلاقیت ها و نوآوری ها به کار گیریم تا به یک شرایط بهتر برای خدمت رسانی به مردم برسیم. گودرزی خاطرنشان کرد: داشتن این روحیه در مجموعه ای مثل مترو که روزانه چندین هزار نفر مسافر دارد ملموس تر است و با تلاش و همراهی می توانید این حرف را عملیاتی کنید و مردم احساس کنند یک اتفاقاتی افتاده که دغدغه هایشان کاسته شده و راحتتر می توانند در شهر تردد کنند. وی با اشاره به اینکه شهردار تهران خویش را نوکر مردم می داند و شعار هم نمی دهد، تصریح کرد: این ادبیات باید گفتمان همه ما باشد، نگاه ارباب رعیتی نسبت به پرسنل و مردم باید فراموش شود و باید همه افراد با صلاحیت هایی که دارند کنار هم باشند، اگر نگاه همان نگاه خدمت به مردم باشد نحوه کار و پیگیری های دستور جلساتمان هم خیلی متفاوت می شود. در ادامه مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم با اشاره به اینکه بازرسی بعنوان یک پایه محکم برای مدیریت ارشد است، اظهار نمود: دستگیری به مفهوم مچ گیری نیست و بازرسی با نگاه پیشگیرانه کمک می نماید تا پیش از این که اتفاقی بیفتد کارها در راه صحیح صورت گیرد. در ادامه روح اله سقط فروش، مدیر جدید بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم اظهار داشت: مترو بعنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین خدمات رسانی را به شهروندان ارائه می دهد و امیدواریم به پشتوانه همه دوستان بتوانیم خدماتی که به شهروندان عرضه می دهیم را ارتقاء بخشیم. در انتها این مراسم طی حکمی از جانب رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران روح اله سقط فروش بعنوان مدیر بازرسی جدید شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه معرفی و با اهدای لوحی از زحمات امیر احمد مومنی ها تقدیر به عمل آمد.

1400/09/17
10:55:23
5.0 / 5
654
تگهای خبر: تردد , حمل و نقل , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است : ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۴

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی

مسیرساز، راهنمای جامع شما در دنیای حمل و نقل و جاده‌سازی ، آخرین تحولات و اخبار