مسیرساز
تذكر امانی به معاونت شهرداری تهران؛

۵۰۰میلیاردی كه به مترواختصاص نیافت

۵۰۰میلیاردی كه به مترواختصاص نیافت

مسیرساز: عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم اجرای تبصره 37 بودجه سال98 شهرداری تهران تذكر داد.



به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، شهربانو امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذكری به معاونت مالی اقتصاد شهر شهرداری نسبت به عدم اجرای تبصره ۳۷ بودجه تذكر داد.
وی با اشاره به اینكه برابر مفاد تبصره ۳۷ بودجه مصوب سال ۹۸، شهرداری تهران موظف است در امتداد توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی (TOD)، كلیه درآمدهای وصولی حاصل از تغییر پهنه (كاربری)، عوارض صدور پروانه و اعطای مازاد تراكم در محدوده ۳۰۰ متری زون های TOD (مترو وBRT ) را صرفاً در توسعه سیستم های حمل و نقل انبوه بر خصوصاً مترو هزینه كند، اظهار داشت: طبق گزارش واصله، در ۱۰ ماهه ابتدایی سال ۹۸ بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای صدور پروانه املاك واقع در محدوده مذكور وصول شده و اگر با همین روند و عملكرد پیش برود، پیش بینی می شود تا آخر سال جاری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد تومان وصول شود.
عضو شورای شهر تهران افزود: متأسفانه با توجه به این منبع درآمدی، معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری با وجود تحقق مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره مذكور، تابحال ریالی به مترو اختصاص نداده است. حال این سوال مطرح می شود كه چرا تابحال بودجه ای تخصیص داده نشده است؟


منبع:

1398/11/20
14:35:30
5.0 / 5
4112
تگهای خبر: حمل و نقل , شهردار , شهرداری , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی