مسیرساز

اقدامات بهشت زهرا برای روزهای پایانی سال

اقدامات بهشت زهرا برای روزهای پایانی سال

مسیرساز: در جلسه ای با حضور پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) هماهنگی های لازم جهت سهولت در رفت و آمد شهروندان در ایام پایانی سال انجام شد.



به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، در جلسه ای در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) هماهنگی های لازم جهت رفع موانع ترافیكی و سهولت در رفت وآمد شهورندان به بهشت زهرا(س) در ایام پایانی سال صورت گرفت.
سعید خال در ابتدای این جلسه ضمن تشكر از زحمات پلیس راهور در تولید نظم و آرامش در سطوح مختلف جامعه و به ویژه در سطح سازمان بهشت زهرا(س) بیان داشت: سازمان بهشت زهرا(س) در روزهای پایانی سال شاهد یك همایش بزرگ مردمی و خودجوش است كه هزاران نفر از شهروندان با رجوع به این مكان مقدس یاد و نام عزیزان خویش را گرامی می دارند.
وی اولویت اصلی را كاهش حجم ترافیك، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اطلاع رسانی صحیح و به موقع عنوان نمود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ضمن اشاره به همكاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران بخصوص سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به صورت سنتی و از دیربازگفت: ما با تمام توان و امكانات آماده همراهی و همكاری با پلیس راهور تهران بزرگ بخصوص در روزهای پایانی سال و برای خدمت به شهروندان خواهیم بود و همواره این همكاری برای ما اصل اساسی به حساب می آید و ما روابط بسیار برادرانه و نزدیكی با پلیس راهور داریم.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه اظهار داشت: حضور پلیس راهور در خیابان ها و معابر آرامش و امنیت روانی برای شهروندان و رانندگان را به همراه دارد و این مورد واقعیتی انكار ناپذیر است و ما هم با همكاری با پلیس به دنبال آرامش و امنیت برای شهروندان هستیم.
وی در انتها بعضی از اقدامات صورت گرفته و در حال انجام را برای بهبود شرایط تردد در روزهای آخر سال بیان كرد.

1396/11/16
15:38:52
5.0 / 5
5130
تگهای خبر: شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی