راهكارهای تبلیغات آنلاین برای كسب وكارها
به گزارش مسیرساز گروهی از فناوران یكی از شركت های دانش بنیان، راهكارهایی را برای تبلیغات آنلاین و ایجاد فضای تعامل میان كسب وكارهای دیجیتال و مشتریان عرضه نموده اند.
به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا سید علیرضا ناظم زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان تبلیغات آنلاین را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و اظهار داشت: بزرگ ترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران دارای دو بخش اصلی نمایش دهندگان و تبلیغ کنندگان است که نمایش دهندگان از راه خدمات ما و با نمایش تبلیغات، درآمد کسب کرده و می توانند هزینه های تولید محتوا و ادامه فعالیت وبسایت شان را تأمین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.
ناظم زاده، افزود: تبلیغ کنندگان هم از راه این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدمات شان در بزرگترین و معتبرترین وبسایت ها و خبرگزاری های ایرانی می توانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدمات شان به افزایش آگاهی از برند هم دست یابند.
بر مبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، مجری طرح با اشاره به اینکه این شرکت دانش بنیان به صورت غیرمستقیم برای بیشتر از 2000 نفر از فعالین حوزه اطلاع رسانی و وب اشتغال بوجود آورده است، تصریح کرد: مزیت اصلی این شرکت دانش بنیان استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات است؛ این ویژگی، منجر به افزایش نتیجه گیری کسب وکارها از این تبلیغات می شود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایش دهندگان تبلیغات خواهد شد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب