مسیرساز
دهمرده:

قیمت سر به فلك كشیده خودرو  و مسكن چه توجیهی دارد؟

قیمت سر به فلك كشیده خودرو  و مسكن چه توجیهی دارد؟

به گزارش مسیرساز نماینده مردم زابل، زهك و هیرمند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قیمت سر به فلك كشیده خودرو، اجاره و مسكن چه توجیهی دارد؟ بنظر می رسد بعضی از مسئولان برای ناامید كردن مردم از نظام برنامه دارند.


به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز(یکشنبه) یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تطق میان دستور خود در تذکری به وزارت امور خارجه اظهار داشت: در ارتباط با شیطان بزرگ، فرانسه و انگلستان که با مردمان خود به روش های قرون وسطایی برخورد می کنند به وظیفه ذاتی خود عمل کنید، چرا این همه انفعال؟
نماینده مردم زابل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مورد مجلس اظهار داشت: مردم از این مجلس ولایی انتظار دارند که به مشکلات انباشته شده آنها رسیدگی شود. لزوم دارد با روش های علمی، تعامل و همدلی از این فرصت الهی در راه خدمت بی منت به مردم استفاده نمائیم.
وی با اعلان اینکه «گرانی امان مردم را بریده است» اظهار نمود: قیمت سر به فلک کشیده خودرو، اجاره مسکن و مسکن چه توجیهی دارد؟ بنظر می رسد بعضی از مسئولان برای ناامید کردن مردم به نظام برنامه دارند.
دهمرده از مسئولان و وزراء خواست که در صحن مجلس حضور پیدا کرده و گزارشی از عملکرد خود ارائه نمایند اظهار داشت: اگر مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل کنند درصد قابل توجهی از مشکلات حل خواهد شد. مسائل فرهنگی، پیر شدن جمعیت خانواده و سبک نادرست زندگی، حاشیه نشینی، تبعیض، اشرافی گری و توزیع ناعادلانه منابع از چالش های جدی امروز کشور است.
نماینده مردم زابل در مجلس در آخر نطق خود ضمن تشکر از اقدامات قوه قضاییه، اظهار داشت: لزوم دارد با چند دانه درشت مفسد اقتصادی برخورد جدی شود. در برخورد با آنها شبیه مرحوم خلخالی عمل کنید.




منبع:

1399/03/12
22:16:17
5.0 / 5
2366
تگهای خبر: مسكن , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی