مسیرساز

كرونا كارخانه هواپیماسازی بویینگ را به تعطیلی كشاند

كرونا كارخانه هواپیماسازی بویینگ را به تعطیلی كشاند

مسیرساز: كارخانه بویینگ بمنظور جلوگیری از انتشار ویروس كرونا، از تعطیلی موقت خط تولید كارخانه هواپیماسازی خود در واشنگتن آگاهی داد.


به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا، شركت هواپیماسازی بوئینگ آمریكا اواخر روز دوشنبه تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناك كرونا و بمنظور حفظ سلامت و بهداشت جامعه و پرسنل خود، از تعطیلی و توقف موقت خط تولید كارخانه هواپیماسازی خود در ایالت واشنگتن ایالات متحده آگاهی داد.
شیوع گسترده ویروس كرونا و سرعت بالای همه گیری آن الان تمامی كشورهای جهان را به شدت درگیر كرده و به عقیده خیلی از كارشناسان و مفسرین، اقتصاد آنها را فلج كرده و بحران های مالی و ركود اقتصادی شدیدی را در آنها به وجود آورده است.
صنعت هوانوردی و شركت های هواپیمایی نیز كه در این میان همچون بزرگترین قربانیان شیوع گسترده ویروس خطرناك و مرگبار به شمار می روند و در این مدت شاهد لغو و تعلیق پروازهای مسافری و تعطیلی فرودگاهها بوده اند و تابحال متحمل ضرر و زیان های مالی گسترده و هنگفتی شده اند، حالا بنظر می رسد كه فعالیت و خطوط تولید كارخانه های شركت های هواپیماسازی نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته و بطور موقت تعطیل و متوقف اعلام شده اند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار بیماری كووید-۱۹ نقش خودرا ایفا كرده باشند.
پیش تر نیز گزارش های انتشار یافته در رویترز حاكی از آن بود كه بویینگ بعنوان یكی از بزرگترین غول های هواپیماسازی در جهان و رقیب اصلی ایرباس اروپا، تصمیم گرفته است كه خطوط تولید كارخانه های خودرا در ایالات متحده متوقف نماید.




منبع:

1399/01/06
14:23:01
5.0 / 5
3278
تگهای خبر: تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی