مسیرساز
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون اعلام كرد

ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

به گزارش مسیرساز مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سفته اطلاع داد و اظهار داشت: میزان صدور ضمانت نامه های صندوق در سال آینده ۳۰ درصد بیشتر از سال ۱۳۹۸ خواهد بود.



مهدی حسین نژاد در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: هم اكنون عمده فعالیت های صندوق در بخش وام های روستایی بوده و در این راستا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه مصوب و پرداخت كرده ایم. در این راستا بخش های صنعت و شركتهای توسعه عمران شهری هم توانسته اند از مزایای صدور ضمانت نامه صندوق بهره مند شوند.

وی پشتیبانی از زنان سرپرست خانوار را همچون اولویتهای صندوق برشمرد و اظهار داشت: در بحث زنان سرپرست خانوار بسته حمایتی خوبی در نظر گرفته ایم به نحوی كه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام را ضمانت می نماییم و از آنها سفته می گیریم تا بتوانند كارشان را شروع كنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون با تاكید بر لزوم پشتیبانی از بنگاههای تعاونی اظهار داشت: یكی دیگر از اولویتهای صندوق، نوآوری در بخش تعاون است كه در این راستا صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون حمایت ویژه از طرح های دانش بنیان و نوآور را در دستور كار خود قرار داده است.

وی درعین حال گزارشی از آمار صدور ضمانت نامه های صندوق عرضه كرد و اظهار داشت: برای سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان صدور ضمانت نامه برای شركتهای مختلف مصوب كردیم كه ۷۳ درصد آن تعاونی و ۲۷ درصد غیر تعاونی است. تابحال نزدیك به ۳۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه صادر شده و مابقی در حال صدور است.

حسین نژاد درباره اهداف صندوق در سال آینده هم اظهار داشت: هدفگذاری ما برای سال آینده این است كه به هر میزان ضمانت نامه كه سال جاری مصوب كردیم سال آینده ۳۰ درصد بیشتر از سال جاری خواهد بود.

به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا، برابر آمارها هم اكنون بیشتر از ۱۰ هزار تعاونی زنان در كشور فعالیت دارند كه ۱۱ درصد تعاونی های فعال كشور را به خود اختصاص داده اند. صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون با هدف سرمایه گذاری و كارآفرینی، ضمانت تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سفته را برای تعاونی های بانوان در اولویت قرار داده است. پیش از این هم بانك توسعه تعاون از پرداخت ۵۰۰ فقره تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد برای تعاونی های زنان اطلاع داده بود.




1398/11/30
15:45:47
5.0 / 5
3902
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی