مسیرساز
عضو شورای شهر اهواز:

حدود 6 ماه از مطالبه های كارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است

حدود 6 ماه از مطالبه های كارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است

به گزارش مسیرساز عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: حدود 6 ماه از مطالبه های كارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده و باید برای حل این مشكل چاره ای اندیشیده شود.



به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، محمدرضا ایزدی عصر امروز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار نمود: برخی كارگران به شورا می آمدند و ادعای مطالبه های خودرا می كردند.
عضو شورای شهر اهواز اضافه كرد: حدود ۶ ماه از مطالبه های آنها و ۶ ماه از حقوقشان نیز پرداخت نشده است؛ این ۶ ماه بابت سال های ۹۵ و ۹۴ بوده است؛ یعنی بابت اینكه شورای پنجم آغاز به كار كرده هر ماه حقوق پرداخت كرده است.
ایزدی بیان كرد: به رغم اینكه امسال ۳۸ درصد افزایش حقوق داشتیم اما باز هم از ۹۰۰ میلیون تومان ماهانه به یك میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده اما پیمانكار حدود ۶ ماه را طلب كار است و كارگران هم نیز ۶ ماه است كه حقوق نگرفته اند.
وی افزود: متأسفانه با این شرایط به سبب ساخت وساز نبودن و درآمدی كه شهرداری دارد طی دو، سه سال قبل متأسفانه مطالبات پیمانكار و به تبع آن كارگران پرداخت نشده است.
عضو شورای شهر اهواز اشاره كرد: به سبب درآمد كم شهرداری كه دارد آن ساخت و سازهایی كه متأسفانه كاهش یافته است، شهرداری نمی تواند بدهی های گذشته را پرداخت كند.
وی درانتها اظهار داشت: كارگر اگر روزی نتواند نانی بگیرد و به خانه ببرد، جواب زن و بچه خودرا چه باید بدهد؟ باید برای حل این مشكل چاره ای اندیشیده شود؛ حالا پنج روز است در محله های منطقه یك نظافت صورت نگرفته و با وضعیت بدی روبه رو هستیم و مناطق دیگر هم كارگرها اعتصاب كردند و باید برای این امر چاره ای اندیشیده شود.


منبع:

1398/11/11
00:33:33
5.0 / 5
4247
تگهای خبر: ساخت , شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی