مسیرساز

پیشگیری از قیمت گذاری سلیقه ای مسكن در كرج

پیشگیری از قیمت گذاری سلیقه ای مسكن در كرج

مسیرساز: رئیس اتحادیه مشاورین املاك كرج با اشاره به اینكه حذف قیمت فروش ملك از سایت ها به نفع بازار است اظهار داشت: این سایت ها مانند كاغذ قیمت خرید و فروش پشت شیشه مغازه هاست كه پیش تر ممنوع اعلام شده بود.


محمد قمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباب حذف قیمت خرید و فروش املاك از سایت های اینترنتی اظهار داشت: این اعلام قیمت ملك و املاك در سایت ها ثمره ای جز ایجاد بحران در بازار ندارد و موجب می شود قیمت هایی سلیقه ای و غیر واقعی بر روی املاك گذاشته شود.
ایشان سپس اضافه كرد: این سایت ها مانند كاغذ قیمت خرید و فروش پشت شیشه مغازه هاست كه پیش تر ممنوع اعلام شده بود، این سایت ها خود موجب افزایش قیمت می شوند، همانگونه كه در دوران گذشته كاغذ پشت شیشه ها موجب افزایش قیمت و ایجاد جو روانی منفی می شد.
قمی در ادامه اظهار نمود: افراد برمبنای سلیقه در این سایت ها اعلام قیمت می كردند، فرضاً با دیدن قیمت ملكی تصور می كردند كه ملك خودشان چند برابر این ملك می ارزد، پس قیمتی مطابق تصور و سلیقه خود اعلام می كردند.
رئیس اتحادیه مشاورین املاك كرج اضافه كرد: این ممنوعیت ثبت قیمت اگر موجب كاهش قیمت نشود در حداقل ترین حالت موجب بحران نمی گردد و جو روانی منفی باز ایجاد نمی كند.
او در آخر اضافه كرد: البته باید مدتی از این طرح بگذرد تا نتیجه آن مشخص شود، فعلاً كه بازار در ركود است و باید تا اختتام ماه رمضان و فصل تابستان كه فصل خرید و فروش ملك است صبر نماییم.





منبع:

1398/02/16
15:21:34
5.0 / 5
4691
تگهای خبر: بازار , سایت , فروش , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی