مسیرساز
معاون شهردار تهران به مهر خبر داد؛

۴۰ مدیر بازنشسته از شهرداری می روند، پیش بینی جایگزین ها شده است

۴۰ مدیر بازنشسته از شهرداری می روند، پیش بینی جایگزین ها شده است

مسیرساز: معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اظهار داشت: ۴۰ مدیر بازنشسته شهرداری شناسایی شده و تدابیر لازم برای جایگزینی آنها هم اندیشیده شده است.



ابراهیم شیخ در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینكه با اجرای قانون منع به كارگیری بازنشستگان چند مدیر از شهرداری می روند، اظهار داشت: قانون منع به كارگیری بازنشستگان شامل مشاغل دولتی و نهادهای عمومی می گردد و بر مبنای قانون و در مهلت تعیین شده هم مدیرانی كه بر مبنای آن دیگر نمی توانند در شهرداری كار كنند، از شهرداری جدا می شوند.
وی افزود: بر مبنای بررسی های انجام شده دقیقاً ۴۰ نفر از مدیران از مجموعه شهرداری خداحافظی می كنند اما افرادی كه هنوز حكم بازنشستگی آنها صادر نشده، سنوات خدمتشان پر شده است مشمول قانون دیگری می شوند.
شیخ در پاسخ به این پرسش كه آیا حضور مدیری كه سنوات خدمتش پر شده اما هنوز بازنشسته نیست نوعی تخلف محسوب نمی شود؟ اظهار داشت: مدیران بر مبنای نیاز مجموعه می توانند حضور خویش را تمدید كنند اما تاكید می كنم قانونی كه ابلاغ گردیده مشمول این افراد نمی گردد.
وی در مورد اینكه آیا برای جایگزینی این مدیران بازنشسته چاره ای اندیشیده شده؟ اظهار داشت: هر نظام هوشمند منابع انسانی برای این قانون چاره اندیشی می كند و هنگامی كه از ماه ها قبل زمانی كه این طرح در دستور كار مجلس قرار گرفت، ما لیست كامل افرادی كه مشمول قانون در شهرداری می شوند را احصاء كرده، در اختیار شهردار قرار دادیم و تدابیر لازم برای جایگزینی اندیشیده شد. همینطور مبحث شهردار تهران شرایط خاص خویش را دارد كه شورا در مورد آن تصمیم گیری می كند.

1397/06/25
15:11:54
5.0 / 5
4524
تگهای خبر: شهردار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی