مسیرساز
شهردار منطقه۲۱ عنوان كرد؛

ایستگاه های ستاد گردشگری و استقبال از سه هزار مسافر نوروزی

ایستگاه های ستاد گردشگری و استقبال از سه هزار مسافر نوروزی

مسیرساز: شهردار منطقه۲۱ از اجرای ؛ویژه برنامه های سیاحتی، زیارتی و تفریحی؛ به همت ستاد گردشگری ورودی غربی پایتخت از ؛۲۸اسفند لغایت ۱۳فروردین؛ با شعار ؛تهران؛ برای همه؛ در سطح این منطقه اطلاع داد.



به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، رحمانی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: "شهر تهران" بعنوان پایتخت ایران با ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی یكی از مقاصد گردشگران و مسافران نوروزی است و در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ با همكاری ستاد گردشگری شهر تهران، با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترویج سبك زندگی اسلامی-ایرانی با بسیج تمامی امكانات و بهره گیری از ظرفیت های محلات ۱۳گانه ورودی غربی پایتخت با افتخار آماده میزبانی از مسافران و گردشگران در این ایام است.
وی ارتقای سطح شادابی و نشاط عمومی، تاكید بر تقویت هویت اسلامی-ایرانی و ترویج فرهنگ حفظ طبیعت و محیط زیست را بعنوان اهداف اصلی برگزاری تورهای گردشگری در روزهای نوروز عنوان نمود و اضافه كرد: این تورها با محوریت "وحدت و وفاق ملی" در سطح شهر تهران به همت ستادهای گردشگری مناطق ۲۲گانه برگزار می گردد.
به گفته این مقام مسئول؛ در هفته نخست تعطیلات نوروزی فروردین ماه۹۷، بالغ بر سه هزار پك، نقشه و بروشور گردشگری در میان گردشگران و مسافران نوروزی رجوع كننده به ایستگاه های ستاد گردشگری منطقه۲۱ توزیع شد.
شهردار منطقه۲۱ در تشریح نحوه اطلاع شهروندان از برگزاری این تورها و ثبت نام در سامانه مربوطه خاطرنشان كرد: شهروندان می توانند با استفاده از سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به آدرسwww.visit.tehran*۱۳۷، اپلیكیشن "تهران من" و "سامانه۱۳۷" و ایستگاه های مستقر در سطح مناطق ۲۲گانه نسبت به كسب اطلاعات و ثبت نام در تورهای گردشگری نوروز۹۷ اقدام نمایند.
رحمانی در خاتمه ابراز امیدواری كرد: با همدلی و هم افزایی امكانات و توانمندی ها، اسباب رفاه و تولید خاطرات خوش و به یادماندنی برای شهروندان و مسافران نوروزی سال۹۷ فراهم گردد.
شایان ذكر است؛ دو ایستگاه ستاد گردشگری در طول ایام نوروز در منطقه۲۱، به ترتیب در محور آزادراه تهران-كرج (عوارضی سابق) و بلوار اصلی (تهرانسر)، میدان كمال الملك، بوستان نرگس آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی هستند

1397/01/07
14:15:37
5.0 / 5
4252
تگهای خبر: شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی