مسیرساز
مدیركل غرب و مركز شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور:

۱۰۰۰ میلیارد تومان مبلغ قرارداد چهارخطه پلدختر - خرم آباد است

۱۰۰۰ میلیارد تومان مبلغ قرارداد چهارخطه پلدختر - خرم آباد است

لرستان مدیركل غرب و مركز شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور اظهار داشت: 1000 میلیارد تومان مبلغ قرارداد چهارخطه پلدختر - خرم آباد است.


محمدصادق وجدی امروز دوازدهم تیرماه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه اول چهار خطه پلدختر - خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار نمود: چهارخطه پلدختر - خرم آباد در چارچوب چهار قطعه انجام می شود.
وی افزود: قطعه اول این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قسمتی از مسیر موجود بدون تغییر و بخشی به صورت بهسازی انجام می شود.
وجدی با اعلان اینکه با اجرای این پروژه طول مسیر ۱۰ کیلومتر کوتاهتر می شود، اضافه کرد: قراردادهایی که تابحال منعقد شده ۵۵۰ میلیارد تومان است و قطعه یک و چهارم را قرار داد بسته شده و قطعه دوم در حال مناقصه است که ظرف ۲۵ روز آینده تعیین تکلیف می شود که با قراداد قطعه دوم مجموع مبلغ قراردادهای این سه قطعه مذکور بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان می شود.
وی اظهار داشت: قطعه سوم در دست مناقصه است که در مجموع با این چهار قطعه مبلغ کل قراردادها برای این پروژه ۱۰۰۰ میلیارد تومان خواهد شد.
مدیرکل غرب و مرکز شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: تمام کارهای لازم برای تسریع عملیات انجام شده است.
وی با بیان هر چهار قطعه این پروژه توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور انجام می شود، افزود: در این راه ۴۸ کیلومتر راه سازی جدید و ۸۶ کیلومتر بهسازی و استفاده از وضعیت موجود است.



1399/04/13
12:28:23
5.0 / 5
2330
تگهای خبر: حمل و نقل , راه و شهرسازی , ساخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی