مسیرساز
معاون وزیر تعاون:

۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان ها انجام شده است

۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان ها انجام شده است

مسیرساز: معاون پارلمانی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تابحال یك هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در سطح استان ها انجام شده و همچنان این روند ادامه دارد.


به گزارش مسیرساز به نقل از ایسنا، میرهادی رومیانی در همایش كار و تلاش ویژه جامعه كارگری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فدك اردبیل اظهار نمود: استاندار اردبیل در كنار مجمع نمایندگان این استان در تعامل و ارتباطی كه با وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی دارند اهتمام در افزایش اعتبارات و ستاندن مجوزهای لازم در پشتیبانی از سرمایه گذاری در این استان دارند تا ابر پروژه های گوناگون شكل عملیاتی و اجرایی به خود بگیرد.
وی سرمایه گذاری یك هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی در استان ها را تصریح كرد و اشاره كرد: از محل صندوق توسعه ملی ۱.۵ میلیارد دلار منابع برای توسعه روستاها در نظر گرفته شده كه شش هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و مقرر است هفت هزار میلیارد تومان باز با تأیید بانك مركزی به صاحبان طرح ها در این حوزه پرداخت گردد.

معاون پارلمانی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینكه پیش بینی می نماییم با این فرآیندها سرمایه گذاری و اشتغال جدید در استان ها بیشتر از این رونق گیرد، اضافه كرد: تلاش ما بر این است تا ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مرتبط به توسعه روستاها را جذب نماییم تا یك جهش واقعی را در توسعه اقتصادی به دست توانمند كارگران شاهد باشیم.

رومیانی تیم مدیریتی دولت را با اولویت احداث اشتغال و تولید در امتداد پشتیبانی از سرمایه گذاران و كارآفرینان موفق و كارآمد توصیف كرد و اضافه كرد: ما در ۴۰ سالگی انقلاب كه مرز پختگی شمرده می شود باید بیشتر از این با عصای تدبیر و امید عمل نماییم تا بهترین نتایج و خروجی را از این فعالیت ها شاهد باشیم.

وی بیان كرد: مجلس در حقیقت با ریل گذاری و سیاست گذاری درست می تواند دولت را در انجام خیلی از كارها و اقدامات شاخص كمك و یاری كند كه امیدواریم در ۴۰ سالگی انقلاب جامعه كار و تلاش این استان بتواند نقش اصلی و اساسی خودرا در راه تحول انجام دهد.



1397/11/19
14:49:00
5.0 / 5
4804
تگهای خبر: احداث , تولید , مجوز , مرز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی