مسیرساز
رحیمی خبر داد:

اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارك رمضان در میادین میوه و تره بار

اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارك رمضان در میادین میوه و تره بار

مسیرساز: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ضمن تقدیر و تشكر از مدیران وكاركنان سازمان با تاكید بر موفقیت طرح تخفیفات نوروزی از اجرای طرح تخفیفات ویژه ماه مبارك رمضان اطلاع داد.


به گزارش مسیرساز به نقل از مهر، عبدالحسین رحیمی در جلسه مدیران میادین و بازارهای میوه و تره بار با اشاره به موفقیت سازمان در نظرسنجی ها و بررسی های نهادها و سازمان های نظارتی دركسب رضایتمندی حداكثری شهروندان اظهار داشت: این موفقیت حاصل اعتماد به ظرفیت نیروهای سازمان و تلاش و مجاهدت خاموش تمامی مجموعه سازمان مدیریت میادین است. رحیمی ضمن تقدیر و تشكر از مجموعه سازمان مدیریت میادین با تاكید بر اینكه این موفقیت در سایه تكریم شهروندان، نظم و انضباط، سلامت و شفافیت و قانون مداری به دست آمده اظهار داشت: این دستاوردها فقط ۶۰ تا ۷۰ درصد توانمندی سازمان است كه می تواند ارتقاء یابد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین طرح دستچین را پایه و اساس همه موفقیت های سازمان دانست و اضافه كرد: این طرح خط قرمز سازمان است و در اجرای آن هیچ گونه قصور و كوتاهی قابل چشم پوشی و مماشات نیست، چون كه اجرای آن از مطالبات شهروندان از ابتدای فعالیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بوده كه طی سه سال اخیر محقق شده است. رحیمی با تاكید بر ضرورت توجه به اقشار صدمه پذیر و كم برخوردار اظهار داشت: در جهت پشتیبانی از اقشار صدمه پذیر كه از دغدغه های شورای اسلامی و مجموعه شهرداری تهران هم است، به دنبال راهی برای اعمال تخفیف محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار مناطق كم برخوردار در تمام طول سال هستیم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره موفقیت طرح تخفیفات نوروزی و درخواست اجرای این طرح در ماه مبارك رمضان از جانب سازمان بازرسی و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصریح كرد: در پشتیبانی از سبد خانوار و تكریم روزه داران، طرح تخفیفات ویژه ماه مبارك رمضان اجرا می گردد. همینطور با عنایت به اینكه تكریم شهروندان یكی از مهم ترین اولویت های سازمان است، لازم است در این خصوص برای كارگران كلاس های آموزشی ویژه ای ترتیب داده شود بخصوص بایدبر تكریم بیشتر و برخورد مناسب با روزه داران تاكید شود. وی اظهار داشت: به مناسبت این ایام محصولات فرآوری شده، بسته بندی، شناسنامه دار و دارای قیمت مصرف كننده مندرج بر روی كالاهای عرضه شده در همه میادین و بازارهای میوه و تره بار سازمان مدیریت میادین بین ۷ تا ۲۰ درصد تخفیف خواهند داشت. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در مورد سایر كالاها تصریح كرد: این دسته از كالاها با عنایت به قیمت های درج شده در فاكتورها شامل تخفیفات ویژه ای می شوند. رحیمی به لزوم صرفه جویی اشاره نمود و اضافه كرد: باید تلاش شود در حامل های انرژی و منابع سازمانی حداكثر صرفه جویی و بهره برداری صورت گیرد. مدیران موفق در این زمینه مورد تشویق قرار می گیرند. وی با اشاره به اینكه بخشی از مراجعان به میادین و بازارهای میوه و تره بار افراد سالمند هستند، اظهار داشت: برای تكریم سالمندان و تولید شرایط رفاهی بیشتر برای شهروندان، لازم است به مبلمان فضای میادین و بازارها توجه ویژه ای شود، چنانكه این مورد از درخواست های شهروندان هم می باشد. رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله خلاقیت و نوآوری در مدیریت اشاره نمود و اضافه كرد: باید تلاش شود تا در عرضه خدمات به شهروندان و فضای میادین و بازارها با ابتكار عمل سبب بهبود شد. ایشان در ادامه استارت آپ ها را بسترساز تولید شغل برای جوانان تحصیلكرده، كاهش آلودگی هوا و ترافیك و آسایش بیشتر شهروندان دانست و اضافه كرد: استارت آپ ها نیازمند فرهنگ سازی هستند و پشتیبانی از آن ها یك وظیفه ملی است كه سازمان مدیریت میادین پشتیبانی از استارت آپ ها را در دستور كار خود دارد. رحیمی بر انعطاف و حساسیت بیشتر معاونت بازرگانی نسبت به تغییرات قیمت در بازار تصریح كرد و در ادامه تصریح كرد: در جهت صیانت از حقوق شهروندان باید صندوق های فروشگاهی در تمامی میادین میوه و تره بار استفاده گردد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اثرگذار خواندن این جلسه، خواستار استمرار آن با حضور همه معاونین و مدیران شد و اظهار داشت: این جلسه به صورت ماهیانه و با دستور كار مناسب برگزار گردد. در ابتدای این جلسه كه با هماهنگی معاونت بهره برداری و بهداشت سازمان و به میزبانی میدان میوه و تره بار آزادی برگزار شده بود، دكتر علی عفتی، معاون بهره برداری و بهداشت سازمان ضمن عرضه تقدیر معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، سازمان بازرسی و سامانه ۱۸۸۸ از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در مورد تخفیفات ویژه ماه مبارك رمضان، كیفیت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار و ضرورت توجه به صرفه جویی حامل های انرژی و منابع سازمان مدیریت میادین نكاتی را بیان داشت. گفتنی است، مدیران میادین در این جلسه ضمن هم اندیشی به بیان مسائل حوزه مدیریت خود پرداختند كه تصمیمات لازم در مورد آنها صورت گرفت.

1397/02/29
15:39:43
5.0 / 5
4553
تگهای خبر: بازار , تولید , خدمات , شهردار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مسیر ساز
مسیر ساز
masirsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مسیرساز محفوظ است

مسیرساز

حمل و نقل و راهسازی